Гуцулія — туристично-інформаційний картографічний портал

Автор KosivArt, 18:11, 27 Лютий 2013

Попередня тема - Наступна тема

KosivArt

Команда «ВелоКосова» готує до запуску проект «Гуцулія» — туристично-інформаційний інтернет-портал картографічний докладний каталог-довідник Косівського району.

Гуцулія стане логічним продовженням вже діючого успішного проекту «ВелоКосів»— метою якого є популяризація велосипедних поїздок горами та населеними пунктами Косівського району серед українських та іноземних туристів, а також новоствореного проекту «МапаКосів» — карти і маршрути Косівщини.

А завданням проекту є збір інформації по Косівському району та створення сайту з реальними корисними публікаціями і докладним описом, фото, відео, координатами та розміщенням на карті всіх атракцій району (садиби зеленого туризму, готелі, ресторани, заклади дозвілля та харчування, автостанції, озера, водоспади, церкви, музеї — пам'ятки природи, історії, культури та архітектури), зі зручною навігацією, інформацією про події в районі, пошуком та відгуками відвідувачів. Ключовим напрямком проекту буде формування базового туристичного продукту, за яким можна позиціонувати й представляти Косівщину, як туристичний край.

Наразі ведеться розробка порталу, а коли в горбах буде сухо — на роверах будемо проводити етнографічні вело-експедиції в усі села Косівщини.

Далі опишу сам проект та план його реалізації. Будьте на дроті :)

Довідка: Проект минулого року подавався на обласний конкурс проектів з розвитку туризму і фактично не виграв його лише через юридичні формальності. Щоб подібних проблем не було в майбутньому ми хочемо зареєструвати громадську організацію «ВелоКосів», що дасть можливість брати участь і вигравати! подібні конкурси чи тендери.

KosivArt

Актуальність проекту

Розвиток туризму є одним із пріоритетних стратегічних напрямків у соціально-економічному та культурному розвитку Косівського району на найближчі десятиліття, що відображено у важливих програмних документах району:


  • Стратегії економічного та соціального розвитку населених пунктів Косівського району до 2020 року, затвердженої рішенням Косівської районної ради від 12.01.2011 №36-3/2011.
  • Програмі розвитку туризму в Косівському районі на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням Косівської районної ради № 66-4/2011 від 08.04.2011.
  • Програмі розвитку інвестиційної діяльності в Косівському районі на період 2012-2015 років, затвердженої рішенням Косівської районної ради № 246-11/2012 від 15.03.2012.

З кожним роком збільшується інтерес туристичних фірм та туристичних агенцій до нашого краю, збільшується потік відпочиваючих. І в кожному населеному пункті Косівщини є чарівні куточки для туриста.
   
Проблема в тому, що інформації про район мало, періодично обмеженим накладом видаються довідники-путівники, в інтернеті є сайти з інформацією про заклади відпочинку та харчування в Косівському районі. Та й, в основному, ця вся інформація про набільш відомі туристу населені пункти, такі як, власне, Косів, села Шешори та Космач. А більш віддалені села залишаються без належної уваги.
   
Крім того, туриста, крім «проживання-харчування» цікавлять й інші атракції: новини та події в регіоні, музеї, народні майстри, базари, водоспади, гуцульські церкви, пам'ятки природи, історії, культури та архітектури.
   
Для того, щоб надати туристичній інфраструктурі району всебічного розвитку, а туристам — вичерпну, докладну і реально корисну інформацію, потрібен єдиний рекламно-інформаційний туристичний веб-портал — картографічний інтернет каталог-довідник Косова і Косівського району «Гуцулія».

Також вся зібрана інформація каталога-довідника стане в нагоді туристично-інформаційному візит-центру, який неодмінно відкриється в Косові з метою реклами природного потенціалу Косівщини, промоції його туристичних можливостей, залучення широкого кола туристів до відпочинку та подорожей на його території, в тому числі з-за кордону, підвищення рівня туристичих послуг, створення маркетингу туристичного напрямку, що базується на сучасних технологіях.

IVP


Жирна_Бойова_Панда


KosivArt

Думаю через рік з допомогою інтерактивної форми підприємці та організації зможуть добавляти свої дані на платній основі.

Також цільова територія проекту буде розширена на інші гірські райони Івано-Франківської області, особливо Верховинський район і на подальшу перспективу також сусідні області Гуцульщини: Чернівецьку та Закарпатську області.

І контекстна реклама, звичайно :)

KosivArt

Мета проекту

Метою проекту є розвиток та популяризація туристично-культурного потенціалу Косівського району серед українських та іноземних туристів і пластунів, налагодження  міжнародних зв'язків і, як результат, покращення економічного і культурного розвитку Косівщини.

Цільова група та цільова територія проекту

Основні цільові групи проекту — це вітчизняні туристи та туристи з-за кордону, а також пластуни.

На Косівщині доволі часто відбуваються пластові табори всеукраїнського рівня (крайові табори), а також міжнародні пластові табори (міжкрайові табори), зокрема, міжкрайовий пластовий мистецький табір «Метаморфози» 2002, 2007, 2010 роки.

Інформація, зібрана на сайті, дасть можливість якісно планувати програму табору, а також може використовуватись для презентації Косівщини, на теренах якої відбуватиметься табір для учасників з-за кордону.

Також додатковою цільовою групою є місцеві приватні підприємці, які зайняті в туризмі.

Косівський район — це основна цільова територія проекту. В планах проекту на наступні роки розширити цільову територію на всі інші гірські райони Івано-Франківської області. І на перспективу також сусідні області Гуцульщини: Чернівецьку та Закарпатську області.

Burkut

як буде більш-менш результат, тобто досить багато контенту. то думаю, що допоможу з промо на велокиєві та ще деяких потужних ресурсах. ну й ще за деякі мотузочки посмикаю.

KosivArt


KosivArt

Методи реалізації проекту

1. На велосипедах об'їздити всі населені пункти Косівського району (місто Косів + 44 населені пункти) з GPS-трекером і фотоапаратом. Перед кожним виїздом, з допомогою інформації від міського та сільських голів, депутатів району, літератури та інтернету, складатиметься маршрут поїздки.

Чому поїздки на велосипеді? Це сильно мінімізує транспортні витрати бюджету, а також популяризуватиме здоровий спосіб життя. Всі учасники проекту мають гірські велосипеди, в групи буде цифровий фотоапарат та GPS-трекер, наданий громадською ініціативою «ВелоКосів».

Для важкодоступних місць в наявності команди проекту буде всепрохідний УАЗ-452.

2. Зробити детальні описи, фото, відео, координати всіх туристичних атракцій (садиби зеленого туризму, готелі, ресторани, заклади дозвілля, автостанції, озера, водоспади, церкви, музеї — пам'ятки природи, історії, культури та архітектури).

3. Систематизувати та класифікувати зібрану інформацію.

4. Створити веб-портал «Гуцулія» та викласти на нього всі отримані дані, де відвідувачі зможуть легко знаходити потрібну інформацію, добавляти нові дані, коментувати кожен запис та ділитись відгуками.

5. Розрекламувати проект та веб-сайт «Гуцулія» в інтернеті з допомогою мережі кращих Косівських сайтів та соціальних мереж, публікації в ЗМІЮ, підприємців та депутатів всі рівнів.

6. Вивести веб-проект на лідируючі позиції в пошукових системах за основними пошуковими запитами: «Відпочинок в Карпатах», «Відпочинок в Косові», «Зелений туризм в Карпатах» та ін.

KosivArt

Очікувані результати

Реалізація такого проекту сприятиме розвитку туризму на Косівщині, який є пріоритетною галуззю. Результатом проекту буде зростання іміджу району, як туристичного краю в Україні та за її межами, а також зростання надходжень у місцеві бюджети.

Туристична галузь на Косівщині стане важливим чинником стабільного і динамічного збільшення надходжень до місцевого бюджету, позитивного впливу на стан справ в багатьох галузях економіки (транспорт, торгівля, зв'язок, будівництво, сільське господарство, виробництво товарів широкого вжитку, народно-художніх промислів та інше).

Реалізація проекту сприятиме розвитку сільського зеленого туризму, залученню інвестицій у туристичну галузь Косівщини, підвищенню зайнятості населення та розвитку підприємництва,  впровадженню нових форм організації туризму, популяризації мережі туристично-екскурсійних атракцій та маршрутів, залученню українців та іноземних громадян до пізнавання багатої природної та  історико-культурної спадщини нашого краю, збереження екологічної рівноваги.

KosivArt

Партнери проекту (організації, які братимуть участь у реалізації проекту)


  • Косівська станиця НСОУ Пласт
  • Громадська ініціатива ВелоКосів — http://velokosiv.if.ua
  • Кредитна спілка «Косівська» — http://ksk.if.ua
  • Косівська районна організація Спілки сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні
  • Косівський рятувальний пункт

KosivArt

Залучення цільової групи (яким чином цільову групу буде залучено до реалізації проекту?)


  • Реклама порталу «Гуцулія» в інтернеті на кращих сайтах Косівщини.
  • Реклама сайту «Гуцулія» в інтернеті в соціальних мережах.
  • Реклама проекту «Гуцулія» в місцевих ЗМІ.
  • Реклама веб-адреси проекту на автомобілі УАЗ-452.
  • Розповсюдження візитівок та рекламних буклетів проекту серед підприємців та туристів.
  • Поширення інформації про проект з допомогою райдержадміністрації, районної, міської та сільських рад, депутатів всіх рівнів, громадських організацій та об'єднань.

KosivArt

Поширення інформації (як буде поширюватися інформація про проект та його результати? Яку кількість громадян буде нею охоплено?)

1. Інформація про проект та сайт «Гуцулія» поширюватиметься з допомою тематичних анонсів та банерів на 22 сайтах із загальною місячною аудиторією близько 85 000 людей:


2. Інформація про проект та сайт «Гуцулія» поширюватиметься в інтернеті в соціальних мережах (групи «Косів» та «ВелоКосів» у Facebook та Vkontakte), а також в дружніх тематичних групах з аудиторією близько 7 000 людей.

3. Публікації в газеті «Гуцульський край» з загальною кількістю підписувачів 3000 людей.

4. Поширення візитівок та буклетів загальним накладом 4000 екз.

KosivArt

Основний функціонал сайту ще не працює, але зате вже можна читати цікаві публікації про Косів.